Poraj

Poniedziałek, 15 kwietnia 2013 · Komentarze(0)
W końcu kręcenie w tym sezonie zaczęło mi sprawiać przyjemność, ale co się dziwić. Tegoroczne rowerowanie rozpocząłem dość późno, gdy większość już wyciągnęła rowery po zimie, ja jeszcze śmigałem na desce w górach. Teraz gdy moje cztery litery zaczęły się dopasowywać do siodła, niektórzy z braci rowerowej mają już na koncie tysiaka. Ale mniejsza z tym, do rzeczy.
Trasa z Północy, przez miasto, Niepodległości, Stare Błeszno, Słowik, Kurwinów, Nowa Wieś, Osiny, Poraj. Cały czas walka z wmordewindem. Na szybko do biedronki, a później na tamę.

Zbiornik Porajski w pełnej krasie © LawlietLawsford

W Poraju bywam często, ale zazwyczaj są to krótkie postoje, więc tym razem postanowiłem pozwiedzać okolice zbiornika, w których ostatni raz byłem jakieś 4 lata temu na pamiętnej imprezie.

Najważniejsze żeby się nie zgubić ;)
Mapa zbiornika w Poraju © LawlietLawsford

Ultranowoczesne centrum sterowania NASA:
Obiekt hydrotechniczny © LawlietLawsford

Od d*** strony:
Warta wypływająca z Poraja © LawlietLawsford

Trasa powrotna podobna, z tą różnicą, że odbijam przez Zawodzie aby ominąć "kostkową drogę" w Poczesnej. Wmordewind odpuścił więc mogłem przycisnąć na platformy. Na koniec przypomnienie dla przejeżdżających wiaduktem na Niepodległości: W POLSCE OBOWIĄZUJE RUCH PRAWOSTRONNY!